Koszyk:
0,00
Home O nas › Reklamacje

Reklamacje

narty

Konsument może zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia, nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzony, i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Zwracany produkt musi być kompletny. Wpłaconą wcześniej kwotę po otrzymaniu towaru w stanie w jakim trafił do Klienta  wpłacamy na wskazane przez Klienta konto bankowe .  W przypadku zwrotu Klient zobowiązany jest pokryć koszt przesyłki zwrotnej oraz załączyć oryginał dowodu zakupu ( w przypadku paragonu fiskalnego ), lub odesłać do nas podpisaną kopię faktury korygującej (w przypadku Faktury Vat).  Dowodem zakupu jest paragon lub Faktura VAT wystawiana w dniu zakupu i wysłana do klienta wraz z paczką. 

W przypadku wymiany towaru na inny, koszty przesyłki pokrywa kupujący.